Investiga

Fundació bancària la Caixa - INPhINIT Retaining

La Fundació bancària la Caixa ha obert el programa d’ajuts de doctorat INPhINIT Retaining, amb el que ofereix 30 beques per a joves investigadors i investigadores de qualsevol nacionalitat en centres de recerca i universitats d’Espanya i Portugal.

El programa d’ajuts de doctorat INPhINIT ”la Caixa” té com a finalitat atraure personal investigador de qualsevol nacionalitat que desitgi dur a terme estudis de doctorat en territori espanyol o portuguès. El programa que té l'objectiu de donar suport als millors talents científics i fomentar la recerca d'alta qualitat i innovadora a Espanya i Portugal mitjançant la contractació d’estudiants internacionals excel·lents, als quals s'ofereix un entorn atractiu i competitiu per fer recerca d'excel·lència.

Requisits:

• Estudis mínims per accedir al doctorat.
    • Complir els criteris Mobilitat (punt 4.5 de la convocatòria).
    • Estar dins els primers 4 anys de la carrera de recerca a la data límit de presentació
    • Nivell d’anglès TOFEL (mínim 83 en Internet Based), First Certificate in English (mínim 173 (acreditats (punt 4.3 de la convocatòria).
    • No haver estat matriculat/da anteriorment als estudis de doctorat sol·licitat.
    • Tenir experiència investigadora en recerca a temps complet inferior a 4 anys.
    • Documentació en PDF perfectament llegibles i en anglès.
    • En cas de concessió, incorporar-se al centre o universitat entre setembre i novembre de 2023 (excepcions autoritzades: fins el 31 de gener de 2024).

Documentació:

• Cal tenir el nivell d’anglès TOFEL (mínim 83 en Internet Based), First Certificate in English (mínim 173 (acreditats (punt 4.3 de la convocatòria).

Si no es disposa d’aquest document en la data de tancament de la convocatòria, es pot tancar primer la sol·licitud dins del termini establert i, posteriorment, afegir l’acreditació de l’idioma màxim fins el 16 de febrer de 2023.

• Presentar un mínim de 3 cartes de referència de professors universitaris o altres persones rellevants en el camp acadèmic o professional per tal d’obtenir entre tres i cinc cartes. Cal comunicar-ho a la Fundació i entregar-les amb la sol·licitud.
    • Expedient acadèmic de grau, llicenciatura o diplomatura obligatori (expedient acadèmic de màster, si correspon) amb dades personals, centre universitari, estudis, matèries i qualificacions per cada curs.

En estudis finalitzats, també els crèdits de la titulació i els crèdits superats (en cas que no aparegui, adjuntar també el títol).

• Expedients acadèmics d’altres títols, si se’n disposen (opcional).
    • Document específic i en anglès (pot estar traduït pels sol·licitants) on s’indiqui que el/la candidat/a podria ser admès/a en un programa de doctorat (punt 5.5 de la convocatòria) si:
    • El total de crèdits dels estudis realitzats no arribin a 300 ECTS (60 han de ser de màster).
    • Els estudis cursats són de fora de l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES).
    • Per les especialitats artístiques, es pot incloure a la sol·licitud una adreça web de la serva producció o dossier (opcional).

Presentació de sol·licituds:

• Fins dijous 16/02/2023 a les 14h (hora de Barcelona).
    • Íntegrament en anglès.
    • Tres cartes de referència de professors d’universitat o individus rellevants, escrites en anglès i preferiblement enviades des d’un correu institucional
    • A través de l’apartat Beques del web de la Fundació La Caixa.
    • La informació de l’apartat “Studies to be pursued” s’entendrà provisional i es podrà modificar més endavant així com el grup d’investigació, centre, departament o universitat on es pensa portar a terme.

Avaluació:

• Compliment dels requisits de la convocatòria
    • Avaluació remota de tres experts amb experiència i currículum sòlid en publicacions i/o contribucions en l’àmbit disciplinari del/a sol·licitant.
    • Avaluació pels preseleccionats/des davant d’un comitè multidisciplinari de professors i investigadors amb experiència en processos de selecció per peer review. Les entrevistes seran a Barcelona els 14, 15 i 16 de juny del 2023.
    • Es publicarà a la web de la Fundació la Caixa abans del 29 de juny de 2023.

Dotació:

• Sou anual de 35.800€ durant les tres anualitats
    • Extra econòmic de 3.500€ anuals per conferències, cursos, estades, consumibles, equipaments i/o costos de propietat intel·lectual (gestionats pel centre i justificat independentment).
    • Premi de 7.500€ si es diposita la tesi 6 mesos després de finalitzar el 3r any de l’ajut.

Documentació:

Bases de la convocatòria

Pàgina web de la Fundació la Caixa

Si necessiteu més informació podeu contactar amb jordi.tubert@udg.edu o amb  fellowships@fundacionlacaixa.org .