Investiga

MCIN - Prèvia sobre la convocatòria de Proyectos de Generación de Conocimiento 2022 (bases i models)

L'Agència Estatal d'Investigació ha publicat el web de la convocatòria PGC 2022 amb l'ordre de bases, els models de memòria i CVA, les instruccions i els criteris d'avaluació. Preveiem que la convocatòria serà publicada durant els pròxims dies i que el termini de sol·licituds serà de tres setmanes.

Trobareu tota aquesta informació al web de la convocatòria PGC2022

Aprofitem per recuperar la notícia que vam publicar el passat juliol amb algunes recomanacions i recursos que esperem que us ajudin en la preparació de propostes per aquesta nova convocatòria.

Per últim, si la convocatòria d'aquest 2022 no presenta canvis en aquest sentit, us recordem que, des d'aquest mateix moment, podeu començar a sol·licitar l'autorització que han d'aportar-vos aquelles investigadores i investigadors d'altres universitats o centres de recerca externs a la UdG que tingueu previst incorporar en el vostre projecte, d'acord amb aquest model.