Investiga

UE: Ajuts del Fons Europeu Marítim, de Pesca i Aqüicultura

Dues convocatòries de l'EMFA amb diferents temàtiques sobre la economia blava i la cooperació de conques marítimes. Termini 31/01/2023

El Fons Europeu Marítim, de Pesca i Aqüicultura obre dues convocatòries d’ajuts amb els següents detalls:

Convocatòria Blue careers for a sustainable blue economy

Objectiu: contribuir al desenvolupament de la nova generació d’habilitats blaves i proveir oportunitats de carreres professionals sostenibles i atractives pel sector marítim.

Elegibilitat:

• Entitats de països membres de la UE, Mauritània, Marroc, Algèria, Tunísia, Líbia, Moldàvia, Ucraïna, Geòrgia, Turquia, Albània, Bòsnia i Hercegovina, Montenegro, Macedònia Nord, Sèrbia
  • Consorcis amb mínim 3 socis de mínim 2 països diferents de la UE; han d’incloure mínim un centre educatiu (universitat) i un òrgan representatiu de la industria. El coordinador ha de ser d’un estat membre de la UE

El projectes poden tenir una durada de 24 a 36 mesos.

Pressupost: 7,5M€ (mínim 1M€/projecte)

Guia del sol·licitant

Presentació (via Funding & Tender Portal)

Convocatòria Regional flagships projects supporting sustainable blue economy in EU sea basins

Objectiu: la cooperació de les conques marítimes de la UE, concretament a l’Atlàntic, el Mar Negre, el Mediterrani, la regió del mar Bàltic i les regions ultraperifèriques de la UE.

La convocatòria té 6 tòpics:

Pressupost: 7,6M€ (entre 400k€ i 1M€/projecte)

Guia del sol·licitant

Presentació (via Funding & Tender Portal)

Elegibilitat:

• Entitats de països membres de la UE,
  • Per tòpic 2: Moldàvia, Ucraïna, Geòrgia i Turquia
  • Per tòpics 3 i 4: Mauritània, Marroc, Algèria, Tunísia, Líbia, Turquia, Albània, Bòsnia i Hercegovina, Montenegro, Macedònia Nord, Sèrbia, Palestina, Israel, Jordània, Líban
  • Consorcis amb mínim 3 socis (variable, segons el tòpic)

El projectes poden tenir una durada de 24 a 36 mesos

Finançament: fins a 80% dels costos elegibles (excepte el tòpic 5 de la 2na convocatòria, amb 85%)

Termini: 31/01/2023, 17h00