Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Investiga

UE: Architectural Thesis Award 2022

Premi per promocionar el talent jove en arquitectura. Termini 10 d’octubre 2022

Archistart obre la sisena convocatòria dels premis internacionals amb l’objectiu de promoure, reconèixer i donar visibilitat al talent jove en arquitectura.

Elegibilitat

• Joves (edat inferior a 35 anys) qui hagin realitzat un treball de graduació o de fi de màster entre el gener 2018 i setembre 2022 en una de les seguents àrees

- Architectural design and rehabilitation/conservation

- Landscape architecture & Urbanplanning