Investiga

IM - Subvencions 2022 per a la realització d'investigacions feministes, de gènere i sobre les dones

L'Instituto de las Mujeres, adscrit al Ministeri d'Igualtat, ha obert aquesta convocatòria de subvencions per a recerca amb una dotació de 500.000€. Termini intern improrrogable: 27 de juliol.

Les línies de recerca que inclou aquesta convocatòria són (que s'amplien a l'annex VIII):

1. Democratització feminista, participació política i jurisprudència per la igualtat
      2. Dones, treball i participació econòmica per la igualtat
      3. Dones i igualtat des d'una perspectiva interseccional
      4. Drets humans de les dones en el procés de globalització i cooperació internacional per la igualtat
      5. Dones i crisi ecològica
      6. Dones, tecnologia i igualtat de gènere en l'I+D+i
      7. Participació i igualtat en la cultura i la comunicació
      8. Salut integral de les dones i drets sexuals i reproductius
      9. Educació en igualtat i coeducació

Els projectes hauran de ser inèdits i el termini d'execució estarà comprès entre l'1 de gener del 2022 i el 31 de desembre del 2023; el pressupost màxim al qual pot optar cada proposta és de 30.000€.

Les despeses subvencionables es troben recollides al punt cinquè de la convocatòria; s'admet el 15% de costos indirectes, sobre la part proporcional de costos directes excloses les despeses de personal.

Els i les investigadors/es responsables tindran dedicació exclusiva al seu projecte; la resta de personal investigador podrà participar en un màxim de dos projectes.

ATENCIÓ: cada institució podrà presentar un màxim de 15 propostes, per la qual cosa a la UdG obrirem un període per a la presentació de mostres d'interès. Si esteu interessats/des a presentar un projecte en la present convocatòria cal que ens feu arribar aquest document abans de divendres 15 de juliol a les 9.00 h. Posteriorment, la Comissió de Recerca, Transferència i Doctorat prioritzarà les 15 propostes que finalment podran presentar-se.

Sol·licituds i documentació

Les sol·licituds s'han de presentar mitjançant la seu electrònica del Ministeri d'Igualtat; cal accedir amb certificat electrònic. Amb el formulari cal acompanyar la següent documentació:

*Hi ha dos documents més (annexos VI i VII) que són institucionals i que us facilitarem des de l'OITT per tal que els pugueu incorporar al formulari.

Enllaços

Web de la convocatòria

Text de la convocatòria

El termini de sol·licitud finalitza l'1 d'agost, però com que l'OITT hem de revisar tota la documentació i fer la presentació efectiva de cadascuna de les sol·licituds, establin que el termini intern improrrogable serà el dia 27 de juliol a les 9.00 h. No podem garantir que siguem a temps de presentar aquelles sol·licituds que ens arribin més tard d'aquesta data.

Si teniu intenció en presentar una sol·licitud en aquesta convocatòria, poseu-vos en contacte amb nosaltres al més aviat possible (Pau Blasco - recercaoitt@udg.edu / 9746).