Investiga

UdG_PONT2022 - Convocatòria d'ajuts per a projectes pont

L’objectiu d’aquesta convocatòria interna és donar recolzament econòmic al personal investigador que hagi sol·licitat algun ajut en les convocatòries immediatament anteriors del Plan Estatal i del Instituto de Salud Carlos III i que no hagin obtingut finançament degut a les limitacions pressupostàries, tot i haver obtingut una bona valoració científica, o bé encara no estigui resolt. La dotació d’aquesta convocatòria és de 100.000€

Requisits

Pot sol·licitar aquest ajut el personal investigador:

1. A temps complet
      2. Que sigui Investigador/a Actiu/va de la UdG (avaluació 2022)
      3. Que tingui la recerca adscrita a la UdG
      4. Que hagi presentat com a IP o CoIP una sol·licitud a un projecte de recerca en les següents convocatòries:
      5. “Proyectos de «Generación de Conocimiento»” de la convocatòria 2021, en el marc del Programa Estatal para Impulsar la Investigación Científico-Técnica y su Transferencia, del Plan Estatal de Investigación Científica, Técnica y de Innovación 2021-2023 (ordre d’11 de novembre de 2021 – Agencia Estatal de Investigación - ref. PID2021...), i hagi estat DENEGAT en resolució provisional.
      6. “Subvenciones de la Acción Estratégica en Salud 2021/2023” de la convocatòria 2022, del Plan Estatal de Investigación Científica, Técnica y de Innovación para el período 2021-2023, i en el marc del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, modalitat Proyectos de I+D+I en salud (resolució de 7 de febrer de 2022 - Instituto de Salud Carlos III – ref. PI22/...), i hagi està admès a tràmit.
      7. El projecte presentat en el punt anterior ha d’haver obtingut una valoració per sobre de 65/100 i no haver obtingut finançament.
      8. Així mateix, l’IP o CoIP ha d’haver format part de l’equip investigador o de l’equip de treball d’algun projecte de les esmentades convocatòries que hagi finalitzat els anys 2020 o 2021 (no compten les pròrrogues).

Excepcionalment, en cas d’incomplir aquest requisit, es permetrà la presentació de la sol·licitud sempre que es justifiqui adequadament el motiu pel qual es demana, per tal que pugui ser valorada la serva admissió a tràmit per la Comissió delegada de Recerca, Transferència i Doctorat.

Cada IP, podrà presentar una única sol·licitud.

No es podrà sol·licitar l’ajut PONT2022 quan tots els membres del projecte denegat o de l’AES:

1. Tinguin projectes vigents del Programa Marc de Recerca i Innovació de la Unió Europea (Horitzó 2020, Horitzó Europa o similar) amb un pressupost superior a 300.000€, si la UdG és coordinadora, o de 150.000€, si la UdG és sòcia.
      2. Hagin format part d’un equip beneficiari d’un ajut PONT de la UdG en convocatòries anteriors.

Compromisos

Les persones beneficiàries es comprometen a presentar una sol·licitud com a IP o CoIP en la pròxima convocatòria d’alguna d’aquestes convocatòries, tenint en consideració els arguments de l’avaluació del projecte denegat. A més, caldrà presentar a la Comissió delegada de Recerca, Transferència i Doctorat, en el termini màxim d’un més des de la data de finalització o de renúncia de l’ajut, un informe final que reculli les activitats desenvolupades i el balanç econòmic.

Sol·licituds

Les sol·licituds es presentaran de forma telemàtica a través d’aquest formulari; per accedir-hi caldrà introduir l'usuari i contrasenya UdG i el formulari s'autocompletarà amb les dades del projecte denegat. D’aquesta forma només caldrà afegir les següents dades:

• Qualificació obtinguda del projecte denegat, si és el cas
      • En cas d’incompliment del punt 2.1.2, les dades del darrer projecte finalitzat i la justificació per sol·licitar aquesta excepcionalitat
      • L’adscripció de la recerca a la UdG, o no, de les persones membres de l’equip investigador
      • El detall de la dedicació al projecte de cada membre de l’equip investigador
      • La informació del gaudi d’un ajut PONT anterior, si és el cas

Un cop emplenat i enviat el formulari, caldrà signar electrònicament el pdf que es generarà i presentar-lo a través del Registre electrònic de la UdG, dins del mateix termini de sol·licituds.

El termini per presentar la sol·licitud per registre electrònic finalitza el dia 15 de juliol.

Descarregar les bases de la convocatòria

Accés al formulari de sol·licitud

Si teniu algun dubte sobre el tràmit de sol·licitud, us podeu posar en contacte amb en Pau Blasco de la secció d’ajuts a la recerca de l’OITT (recercaoitt@udg.edu).