Investiga

Misiones Ciencia e Innovación

Aquests projectes de recerca són precompetitiva, liderats per empreses que persegueixen una investigació rellevant que proposi solucions a desafiaments transversals i estratègics de la societat espanyola, millorin la base de coneixement i tecnologia a la que es recolzen les empreses espanyoles per competir, alhora que estimulin la cooperació publicoprivada. Ajut a Empreses la Universitat pot entrar subcontrada. Termini 5/09/2022

El programa Missions Ciència i Innovació s'alinea plenament amb la iniciativa Espanya 2050, que assenta els fonaments i les propostes per a una Estratègia Nacional de Llarg Termini, anticipant els principals reptes i problemes a què ha de fer front Espanya en els propers 30 anys. Les missions seleccionades en aquesta convocatòria aborden aspectes rellevants de dos dels nou desafiaments plantejats a Espanya 2050: el primer “Ser més productius per créixer millor” i el quart “Convertir-nos en una societat neutra en carboni, sostenible i resilient al canvi climàtic”.

Missions “Grans Empreses”
Pressupost: els projectes subvencionables hauran de tenir un pressupost elegible mínim de 4.000.000 euros i màxim de 15.000.000 d'euros. El pressupost elegible mínim
per empresa serà de 175.000 euros.

Missions “PIMES”
Pressupost: els projectes subvencionables hauran de tenir un pressupost elegible mínim de 1.500.000 euros i màxim de 3.000.000 d'euros. El pressupost elegible mínim
per empresa serà de 175.000 euros.

Les Missions d'aquesta convocatòria són:

1. Reforzar capacidades tecnológicas para la autonomía energética segura y sostenible (fusión, hidrógeno y renovables)
  2. Impulsar la industria española en la revolución industrial del siglo XXI
  3. Impulso de un sector agroalimentario más sostenible y adaptado a las nuevas condiciones asociadas al cambio climático gracias a un uso relevante de herramientas biotecnológicas avanzadas.
  4. Impulsando tecnologías de aplicación en el sector naval que mejoren su competitividad en el siglo XXI.
  5. Impulso de la sustitución, recuperación y valorización de recursos minerales y materiales estratégicos para la Transición Ecológica
  6. Desarrollo y fortalecimiento de un ecosistema de fotónica integrada en España

Més detall a la convocatòria: https://www.pap.hacienda.gob.es/bdnstrans/GE/es/convocatoria/835863/document/750109

Contacte OITT: valoritzacio@udg.edu