Investiga

Nuclis d’R+D en projectes d’Economia Circular en l’àmbit dels residus

Amb aquesta subvenció es vol donar suport al desenvolupament de Projectes de recerca i desenvolupament (R+D) que han de contribuir al increment de inversió en R+D a Catalunya en economia circular en l’àmbit dels residus. En aquests ajuts la universitat pot intervenir subcontractats.

Aquesta convocatòria té dues categories:
a) Projectes de R+D on el producte/servei/tecnologia podrà ser utilitzat dins del procés productiu del propi sol·licitant
b) Projectes de R+D on el producte/servei/tecnologia dissenyat és per implantar a un tercer.

Beneficiaris:

Podran ser beneficiaris les empreses amb experiència i capacitat (infraestructura i econòmica) per fer internament l’RD a Catalunya, i que com a mínim tinguin 4 anys de vida a data de la sol·licitud de l’ajut

Termini:

fins al dia 30 de juny de 2022 a les 14:00h.

Actuacions:

• Despeses de personal tècnic contractat en que estiguin dedicats a tasques de caràcter tècnic del projecte: Investigadors, tècnics i personal auxiliar. Per a tot el personal tècnic es podrà imputar una dedicació màxima del 80% de la seva jornada laboral.
  • Despeses de col·laboracions externes/subcontractacions, entre d’altres: Despeses d’investigació o desenvolupament tecnològic contractual, contractació externa per a tasques d’enginyeria o disseny i/o assajos i proves de laboratori. El conjunt de les despeses de la partida de col·laboracions externes no podrà superar el 50% del total de la despesa subvencionable acceptada.
  • Altres despeses: material fungible o altre material necessari per a la construcció de prototips, realitzar assajos, etc.
  • Despesa per la realització, per part d'un auditor de comptes, de l'informe de justificació de l'actuació subvencionada (màxim 2 justificacions per projecte, import màxim per justificació 1.500 euros).
  • Costos indirectes: es podrà imputar en concepte de despesa indirecta, un 7% de les despeses directes de personal subvencionables.
  • El projecte ha de tenir una despesa subvencionable mínima acceptada de 150.000 euros.

Més informació: https://www.accio.gencat.cat/ca/serveis/convocatories-dajuts/llistat-ajuts/tramits/Nuclis-de-recerca-industrial-i-desenvolupament-experimental-en-projectes-dEconomia-Circular-especificament-en-lambit-dels-residus?category=

Contacte OITT: valoritzacio@udg.edu