Investiga

ÚLTIMS DIES!!: 3a Edició del Programa "Deep-Tech Initiator" de suport a l'emprenedoria científica

S'acaba el termini d'inscripcions per a la 3a edició del programa "Deep-Tech Initiator" de suport a l'emprenedoria científica, organitzat per l'Oficina de Transferència Tecnològica (OITT) i l'Escola de Doctorat de la Universitat de Girona, adreçat a predocs, doctorands i investigadors júniors i sèniors, vinculats a grups de recerca de la UdG i emprenedors del territori. Fins al 31 de maig!

*CAT*

Vols conèixer el potencial del teu projecte de recerca? T'agrada el món de les Start-Up's? L'Oficina d'Investigació i Transferència Tecnològica (OITT) i l'Escola de Doctorat de la UdG et conviden a la

3a Edició del programa "Deep Tech Initator" de foment d'emprenedoria científica

El concepte “Deep Tech” fa referència a aquella tecnologia que pot tenir un gran impacte en la vida de les persones. Si estàs en un projecte de recerca de la UdG en camps i/o idees basades en "Deep-Tech" com la biotecnologia, la biomedicina, la intel·ligència artificial, la robòtica, els nous materials, la fotònica, l’electrònica o la imatge mèdica, i tens ganes d’emprendre, aquest és el teu programa. Les inscripcions estan obertes!

• Beneficiaris: Investigadors/es pre-doctorals i post-doctorals, estudiants de doctorat, doctors/es recents i investigadors sèniors, de la UdG o els seus centres adscrits, i emprenedors del territori.
  • Calendari: Des del dijous 2 de juny de 2022 fins a mitjans de juliol (calendari subjecte a un nombre mínim d'inscrits).
  • Sessions: Fins a 40 hores aprox.
  • Horari: 6 hores setmanals: Dilluns, dimarts i dijous de 9h a 11h.
  • PonentsMés de 40 ponents
  • ModalitatVirtual (PlataformesMicrosoft Teams o Google Meet).
  • Idioma: Català (sobretot), Castellà i Anglès.
  • Certificat d'assistència (si assistència > 80% de les sessions).
  • Nº màx. de participants: 30.
  • Cost: Gratuït.
  • Més informació: valoritzacio@udg.edu
  • Inscripcions: LINK
  • Data límit d'inscripció: 31 de maig de 2022

*ESP*

¿Quieres conocer el potencial de tu proyecto de investigación? ¿Te gusta el mundo de las Start-Up's? La Oficina de Investigación y Transferencia Tecnológica (OITT) y la Escuela de Doctorado de la UdG te invitan a la

3a Edición del programa "Deep Tech Initator" de fomento del emprendimiento científico

El concepto "Deep Tech" hace referencia a aquella tecnología que puede tener un gran impacto en la vida de las personas. Si estás en un proyecto de investigación de la UdG en campos y/o ideas basadas en "Deep-Tech" como la biotecnología, la biomedicina, la inteligencia artificial, la robótica, los nuevos materiales, la fotónica, la electrónica o la imagen médica, y tienes ganas de emprender, éste es tu programa. ¡Las inscripciones están abiertas!

• Beneficiarios: Investigadores/as Predoctorales i Postdoctorales, Estudiantes de Doctorado, doctores/as recientes e Investigadores Sèniors, de La UdG o sus centros adscritos y emprendedores del territorio.
  • Calendario: Des del Jueves 2 de Junio de 2022 hasta mediados de Julio.
  • Sesiones: Hasta 40 horas.
  • Horario: 6 horas semanales: Lunes, Martes y Jueves de 9h a 11h.
  • PonentesMás de 40 ponentes
  • ModalidadVirtual (PlataformasMicrosoft Teams o Google Meet).
  • Idioma: Catalán (sobretodo), Castellano e Inglés.
  • Certificado de asistencia (si asistencia > 80% de las sesiones).
  • Nº máx. de participantes: 30.
  • Precio: Gratuito.
  • Más información: valoritzacio@udg.edu
  • Inscripciones: LINK
  • Fecha límite de inscripción: 31 de Mayo de 2022

*ENG*

Want to know the potential of your research project? Do you like the world of Start-Up's? The Office of Research and Technology Transfer (OITT) and the School of Doctorate studies of the UdG invite you to the

3rd Edition of the 'Deep-Tech Initiator' program supporting research-based entrepreneurship

The concept "Deep Tech" refers to that technology that can have a great impact on people's lives. If you are in a UdG research project in fields and/or ideas based on "Deep-Tech" such as biotechnology, biomedicine, artificial intelligence, robotics, new materials, photonics, electronics or medical image , and you want become an entrepreneur, this is your program. Registrations are open!

• Beneficiaries: Predoctoral and postdoctoral researchers, doctoral students, PhD's & senior researchers, from the UdG or its affiliated centers, and entrepreneurs of the region.
  • Calendar: From June, Thursday the 2nd until mid July.
  • Sessions: Up to 40 hours of inspiring & training sessions.
  • Hours: 6 hours a week:  Mondays, Tuesdays and Thursdays from 9am to 11 am,
  • TeachersMore than 40 speakers.
  • ModalityVirtual classroom. (Platforms: Microsoft Teams or Google Meet).
  • Language: Catalan(mainly), Spanish & English.
  • Certificate of Assistance (if 80% of the sessions attended).
  • Nº max. of participants: 30.
  • Cost: Free.
  • More information: valoritzacio@udg.edu
  • Registration: LINK
  • Deadline of registration: May the 31st 2022.