Investiga

UE: HEU – Ajuts a la recerca per enfortir i renovar la democràcia

L'objectiu és establir una xarxa per trobar solucions innovadores pel futur de la democràcia. Termini 21 de setembre 2022

Sota la convocatòria Reshaping democràcies II oberta el 12 de maig 2022, part del Destí “Innovative research on democracy and governance”, del Clúster 2 de cultura, creativitat i societats inclusives, del Pilar II del programa Horizon Europe, el tòpic “Network for innovative solutions for the future of democracy” té com a objectiu establir una xarxa d’investigació en temes de recerca en democràcia, incloent a professionals de la innovació democràtica.

Elegibilitat

• Consorcis amb mínim 3 entitats de mínim 3 països elegibles (estats membres de la UE i associats HEU; mínim 1 país de la UE
  • Accions amb una durada mínima de 3 anys

Pressupost: 3M€ (finançament via lump sum)