Investiga

BIOCAT i CIMIT organitzen el Programa "CRAASH Barcelona" d'acceleració projectes i empreses Digitalhealth and Medtech, que enguany arriba a la 5a Edició. El programa, amb un format híbrid que combina sessions presencials amb virtuals, s’adreça a startups i projectes formats per investigadors i emprenedors catalans o que estiguin assentats a Catalunya. Els projectes han d’estar relacionats amb l’àmbit dels dispositius mèdics, digital health o diagnòstic i tenir un TRL 3-5 (prova de concepte / assajos clínics inicials). Les empreses ja constituïdes també poden presentar la seva candidatura si es troben en fase de cerca d’una aplicació en salut per la seva tecnologia i/o cercar/validar el seu model de negoci. Mentors experts de tot Europa i del CIMIT acompanyaran els projectes seleccionats durant els tres mesos que dura el programa (setembre-desembre). Els participants d’aquesta edició validaran les seves tecnologies i analitzaran com encaixen a la indústria.

Fases

1) Validació: Definició de la proposta de valor, validació de la solució i matching amb el mercat sanitari a través d’entrevistes a stakeholders, amb el suport d'un mentor, un emprenedor d'èxit en el sector sanitari, un expert en finançament públic i privat o un expert en comercialització. (Setembre)

2) Immersió a Europa: Contacte amb els ecosistemes de ciències de la vida i la salut catalans, espanyols i holandesos.  Els equips perfeccionaran la seva presentació davant d’inversors, i podran establir connexions amb startups de primer nivell mitjançant una col·laboració amb l’acceleradora alemanya MedTech. (Octubre - Novembre)

3) Immersió a Estats Units: inmersió virtual a l'ecosistema de Boston per conèixer un dels ecosistemes de ciències de la vida (Desembre)