Investiga

UE: M-ERA.NET - Recerca en ciència i enginyeria dels materials

Ajuts nacionals a projectes RDI transnacionals sobre materials, incloent per aplicacions relacionades amb l’energia. Termini pre-propostes 15 de juny 2022

La convocatòria 2022 de la M.ERA-NET té com a objectiu finançar projectes transnacionals de recerca i innovació sobre materials incloent per a la generació i l’emmagatzematge d’energia i està co-finançada per 33 agències nacionals i regionals de diferents estats.

Es finançaran projectes en les següents àrees temàtiques:

• Materials for energy
  • Innovative surfaces, coatings and interfaces
  • High performance composites
  • Functional materials
  • New strategies for advanced material-based technologies for health applications
  • Materials for electronics

La M-ERA.NET és una xarxa co-finançada entre 45 agències nacionals i regionals de finançament de la RDI de 32 països i la Comissió Europea mitjançant el programa Horizon Europe que té com a objectiu coordinar els programes nacionals i regionals RDI relacionats amb els materials i les tecnologies de les bateries per donar suport a la política del pacte verd europeu.

Elegibilitat:

• consorcis amb mínim 3 socis de mínim 3 països participants diferents
  • cada soci ha de respectar les normes d’elegibilitat fixades per la seva pròpia agència nacional

Les entitats espanyoles seran finançades per l’Agencia Estatal de Investigación (centres sense ànim de lucre).

Pressupost:

• AEI: max.1M€

Termini (pre-propostes): 15 de juny 2022, 12h00

Webinar presentació: 4 d’abril 2022 (gravació disponible)

Cerca de socis

Més informació

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Projectes Europeus i Internacionals de l’OITT: european.office@udg.edu