Investiga

UE: Ajuts per ampliar la plataforma Shapes dirigida a facilitar un envelliment actiu i saludables

Els projectes han d’ampliar les capacitats i funcionalitats de la plataforma amb nous tipus de dispositius mèdics i solucions digitals. Termini 30 d’abril 2022

El Projecte SHAPES Smart & Healthy Ageing through people engaging in Supportive systems, finançat pel programa Horizon 2020, obra la segona convocatòria en cascada per incorporar nous socis que puguin ampliar les capacitats i funcionalitats de la seva plataforma amb nous dispositius mèdics i solucions digitals.

Elegibilitat: entitats d’estats membres de la Unió Europea o associats al programa Horizon 2020

Pressupost:

• Per totes les convocatòries de finançament en cascada del projecte Shapes: 1M€
  • Per 2n convocatòria: entre mín. 350k€ i màx. 500k€
  • Per proposta: màx. 50.000€ (1-2 projectes)

Termini: 30 d’abril 2022, 17h00

El projecte SHAPE té com a objectiu construir, pilotar i desplegar una plataforma oberta estandarditzada per la Unió Europea a gran escala, incorporant diferents solucions tecnològiques, organitzatives, clíniques, educatives i socials per facilitar un envelliment actiu i saludable a llarg termini i el manteniment d’un nivell de vida de qualitat.

Guia dels sol·licitants

Més informació

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Projectes Europeus i Internacionals de l’OITT: european.office@udg.edu