Investiga

UE: Premis New European Bauhaus 2022

18 premis a projectes inspiradors centrats en la sostenibilitat, la inclusió i l’estètica. Termini 28 de febrer 2022

La Comissió Europea convoca la segona edició dels premis de la Nova Bauhaus Europea, vinculada al Pacte Verd Europeu, amb l’objectiu de premiar projectes inspiradors de les transformacions que conformen la visió de la Nova Bauhaus i que afecten la vida quotidiana, els espais vitals i les experiències.

Tipus de premis

• New European Bauhaus Awards”: per a Projectes finalitzats existents
  • New European Bauhaus Rising Stars”: per a idees de joves talents de 30 anys o menys

Els sol·licitants han d’escollir una de les següents 4 categories