Investiga

Oberta la convocatòria CaixaResearch Validate 2022

Tens un projecte d’innovació biomèdica en estadi inicial (TRL 1-4)? Ajuts fins a 100.000 €, formació especialitzada i mentoria per traslladar-lo del laboratori al mercat. Termini 10 de febrer!

La convocatòria Validate contribueix a traslladar els resultats de la recerca a la societat i al mercat i fomenta la creació de nous productes i empreses relacionats amb les ciències de la vida i de la salut. Dona suport a projectes de recerca biomèdica en estat inicial (TRL 1-4) per ajudar-los a validar el seu actiu i definir el seu pla de valorització.

• Suport econòmic per desenvolupar un pla de valorització i un full de ruta per al vostre actiu innovador: oferim fins a 100.000 € per crear i implementar un pla de valorització i comercialització destinat a utilitzar actius protegits o susceptibles de protecció derivats de la recerca.

• Mentors i experts per supervisar el vostre projecte i donar-vos suport: experts del sector, consultors i emprenedors us ajudaran a definir els millors plans de valorització i comercialització i us proporcionaran feedback sobre el projecte constantment. A tots els projectes seleccionats se’ls assignarà un mentor, que serà responsable de l’assessorament durant l’elaboració de tots els plans de valorització i comercialització, com també durant tot el desenvolupament del programa, amb la finalitat de supervisar activament els projectes i guiar-ne l’evolució.

• Formació especialitzada en àmbits clau: gestió de projectes, transferència de tecnologia, assessorament, eines de finançament i comercialització, negociacions. La formació proporciona als participants les eines que necessiten per millorar els plans de valorització i comercialització.

Per als líders del projecte:
- Els líders del projecte han de ser persones jurídiques amb una titulació d’educació terciària (graduat universitari, professor universitari o doctor).
- Així mateix, s’han de dedicar exclusivament o principalment al projecte de validació, d’acord amb els criteris dels promotors, per a la idea de negoci o la transferència al mercat. Un líder de projecte només pot figurar en una sol·licitud.
- Un líder de projecte pot ser o no líder del projecte de recerca que ha generat els actius.
- El líder de projecte ha d’estar vinculat al beneficiari i necessita el seu consentiment per poder presentar la sol·licitud.

Més Informació: https://fundacionlacaixa.org/ca/convocatoria-caixaresearch-validate-descripcio-programa?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=6084_INV_Email&utm_content=CA&utm_term=Investigacion-y-salud&crm_i=CIEINV_1_GEN&j=660718&sfmc_sub=202792894&l=234_HTML&u=18478596&mid=100020338&jb=63

Contacte OITT: valortizacio@udg.edu