Investiga

ACCIO: Subvencions per a projectes de desenvolupament de noves oportunitats de negoci 2021

L’Agència per la Competitivitat de l’empresa ACCIÓ, depenent del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, convoca les “Subvencions per a projectes de desenvolupament de noves oportunitats de negoci 2021”, amb una dotació màxima de fins a 30.000 eur per a la realització de projectes per al desenvolupament de noves oportunitats de negoci.

L’Agència per la Competitivitat de l’empresa ACCIÓ, depenent del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de catalunya, convoca les “Subvencions per a projectes de desenvolupament de noves oportunitats de negoci 2021”, amb una dotació màxima de fins a 30.000 eur per a la realització de projectes per al desenvolupament de noves oportunitats de negoci.

Beneficiaris: Empreses amb establiment operatiu a Catalunya.

Quantia: 75% de la despesa subvencionable del projecte acceptada, amb un màxim de 30.000 euros.

Despeses subvencionables: La realització, per part de proveïdors acreditats per ACCIÓ, d’un pla de negoci per desenvolupar una nova oportunitat de negoci identificada per l’empresa en el seu pla estratègic. Els proveïdors als que es poden contractar els serveis hauran d'estar acreditats per ACCIÓ, en el moment de fer la sol·licitud, en l’àrea d'expertesa d’estratègia. S’entén per nova oportunitat de negoci l’inici d’una activitat no habitual per a l’empresa o la potenciació d’una activitat ja existent que puguin constituir en el futur, una línia de negoci important.

Més informació i Inscripcions: ENLLAÇ

Data límit d'inscripció: 22/11/2021