Investiga

Indra + Fund. Universia - IV Convocatòria de projectes sobre tecnologies accessibles

L'objectiu d'aquesta 4a convocatòria és finançar projectes de recerca aplicada per a la creació de noves tecnologies accessibles, això inclou: software, dispositius, instruments o equips que puguin utilitzar persones amb discapacitat amb la finalitat de facilitar la seva activitat i participació a la societat i afavorir la seva capacitat d'accedir al mercat laboral. Termini intern UdG: 11 d'octubre

Poden sol·licitar l'ajut grups de recerca vinculats a universitats de l'Estat i que acreditin solvència científica suficient per poder dur a terme el projecte.

Es finançaran un total de tres projectes d'innovació tecnològica que seran finançades amb 24.000 € i que hauran de desenvolupar la proposta en un termini màxim de dotze mesos; l'adjudicació dels premis es regularà per mitjà de la signatura d'un conveni de col·laboració amb la universitat a la qual pertanyi l'equip investigador.

Els projectes s'han de tramitar a través del formulari disponible al web http://www.tecnologiasaccesibles.com. Amb la sol·licitud s'ha d'aportar, entre d'altres, un document d'acceptació per part de la Universitat; per aquest motiu, i com que des de l'OITT haurem de revisar la documentació que acompanyi la sol·licitud, s'estableix que per a la presentació de propostes el termini intern UdG  finalitza l'11 d'octubre

Enllaços

Si teniu intenció de sol·licitar un ajut en aquesta convocatòria, poseu-vos en contacte amb nosaltres al més aviat possible, si us plau (Pau Blasco - recercaoitt@udg.edu / 972 41 9746)