Investiga

Fòrum d'inversió STARTSUD per a startups

El Venture Builder STARTSUD, amb el suport de Reus Capital Partners, convoca el FÒRUM D'INVERSIÓ STARTSUD adreçat a startups en fase inicial constituïdes, amb producte mínim viable (MVP) operatiu i primers clients, dins de l'STARTUP DEMO DAY. La trobada tindrà lloc el dimecres 27 d'octubre a les 16:30 a Reus.

Si tens una startup constituïda, operant o amb el MVP i tens tracció dels primers usuaris/clients, aplica ara omplint el formulari. El comitè d’inversió valorarà els projectes i les empreses seleccionades rebran suport per a preparar la presentació que es farà davant d’inversors. Aquest DEMO DAY és l’entorn perfecte perquè la startup en etapes inicials Preseed o Seed es trobi amb el capital i la inversió que necessita.

Beneficiaris: Finançament a startups en fase inicial, constituïdes, amb producte (MVP) operatiu i primers clients

Data límit d'inscripció: divendres 15 d'octubre de 2021