Investiga

UE: Digital TestBeds: transformació de la industria de matèries primeres

Les KICs en Matèries Primeres, Digital i Fabricació financen la implementació de bancs de proves digitalitzats de producció de matèries primeres. Termini 12/11/2021

Tres de les Comunitats d’Innovació i Coneixement (KICs per les seves sigles en anglès) de l’Institut Europeu d’Innovació (EIT en anglès), concretament en Matèries Primeres, Fabricació i Digital (EIT Raw Materials, EIT Manufacturing i EIT Digital) obren la convocatòria transversal “End-to-end digitalised production test beds” per donar suport a la implementació de bancs de proves digitalitzats de producció de matèries primeres de punta a punta.

La convocatòria actual forma part d’un projecte iniciat el 2020 que aglutina 15 socis i que està avaluant la maduresa de la digitalització i l’ús de la intel·ligència artificial a la indústria alimentària i de fabricació.

Elegibilitat:

• Mínim 3 entitats (PIMEs, centres de recerca, universitats) de mínim 2 països elegibles per rebre finançament sota el programa Horizon Europe (incloent UK)
  • Mínim un dels socis ha de ser membres d’alguna de les KICs implicades (EIT Raw Materials, EIT Manufacturing i EIT Digital); per saber les entitats sòcies de les KICs cal entrar en el web de cada KIC en concret
  • Les entitats no sòcies de les KICs han d’estar prèviament invitades

Pressupost: 2.915M€ (incloent 30% de co-finançament) per implementar 2-4 entorns de bancs de proves

Cerca de socis: es planifica una jornada de matchmaking. Les persones interessades han d’apuntar-se aqui

Guia de la convocatòria

Termini: 12/11/2021, 14h00 CET