Investiga

UE: EMBO - Ajuts postdoctorals a la recerca en ciències de la vida

Es financen estades de llarga durada i contractacions postdoctorals en països membres de l’EMBC. Termini obert amb dos recollides anuals, al febrer i a l’agost.

L’EMBO (European Molecular Biology Organization) convoca el programa d’ajuts postdoctorals per finançar estades de recerca en laboratoris d’Europa o del món dirigit a personal investigador jove, amb potencial excel·lent.

Els ajuts donen suport a més a més a la contractació de personal postdoctoral en països membres EMBC.

Elegibilitat:

• Tenir un títol de doctor/a a la data d’inici del contracte; en cas d'estar en la posessió del títol de doctor/a, cal que s'hagi obtingut durant els 2 anys previs a la data de la sol·licitud;
  • Tenir com a mínim una publicació com a primer autor/a en una revista indexada (acceptada o en publicació);
  • La sol·licitud cal involucrar un intercanvi entre països EMBC

La sol·licitud s’ha de centrar en una de les àrees de recerca d’interès per a l’EMBO.

Durada: mínim 1 any i màxim 2 anys.

Sol·licitud: es realitza online i consisteix en una memòria i 2 cartes de referència incloent l’acceptació de l’institució d’acollida

Finançament:

• Cost del contracte postdoctoral, en funció del país d’acollida (costos)
  • complements econòmics a la mobilitat i a la família
  • invitació a la trobada de la xarxa EMBO
  • curs EMBO de lideratge de laboratori

Termini: Les sol·licituds es poden presentar en qualsevol moment de l’any i seran avaluades dos cops a l’any:

• a la primavera s’avaluaran les sol·licituds rebudes fins el segons divendres del mes de febrer a les 14h00 CET; es resoldran al final del mes de maig i inicis del mes de juny
  • a la tardor: s’avaluaran les sol·licituds rebudes fins el segons divendres del mes d’agost a les 14h00 CET; es resoldran al final del mes de novembre i inicis del mes de desembre

Guia del sol·licitant