Investiga

Fundació Josep Irla - Beca Postdoctoral Irla

La Fundació Josep Irla, obre la convocatòria de la beca de recerca en l’Anàlisi i Pensament Social per l’any 2021-2022.

Totes les propostes de recerca hauran de tenir com a objecte d’estudi alguna temàtica que sigui rellevant pels principis de democràcia, llibertat, justícia social i/o el dret a l’autodeterminació dels pobles.

Les beques tindran una durada de 12 mesos, amb una dedicació de 40 hores setmanals.

Candidatures

Poden presentar sol·licituds les persones investigadores:

• que hagin obtingut recentment el títol de doctor/a
  • que disposin d’un projecte de recerca en Ciències Socials o Filosofia Política recolzat per un grup de recerca registrat en una universitat dels Països Catalans.
  • les candidatures només poden ser individuals.

Requisits

Els requisits necessaris per presentar una candidatura són els següents:

• Títol de doctor/a adquirit entre l’1 de gener de 2018 i el 31 de desembre de 2020.
  • Suport d’un grup de recerca registrat en una universitat membre de la Xarxa Vives d’Universitats que es comprometi a acollir a la persona sol·licitant i a tutoritzar la recerca.
  • Certificat de Nivell C de català i de nivell avançat d’anglès (certificat Advanced d’anglès de Cambridge (CAE), certificat TOEFL.

Documentació

Les sol·licituds s’hauran de presentar a beques@irla.cat adjuntant la següent documentació :

• Carta de motivació de la persona sol·licitant adreçada a la Comissió Avaluadora (màxim una (1) pàgina).
  • Currículum Vitae de la persona sol·licitant.
  • Fotocòpia del document d’identitat.
  • Memòria del projecte de recerca, indicant el tema, els objectius i la metodologia que s’utilitzarà (màxim quatre (4) pàgines).
  • Formulari de dades personals i acadèmiques de la persona sol·licitant (veure Annex 1).
  • Fotocòpia compulsada del títol de doctor/a o del resguard de sol·licitud del títol de la persona sol·licitant.
  • Fotocòpia dels certificats de nivell C de català i nivell d’anglès Advanced de Cambridge (CAE), certificat TOEFL —mínim 557-560 (PBT) o 110-120 (IBT)— o equivalent de la persona sol·licitant.
  • Document de presentació del grup de recerca que acolliria la persona sol·licitant en el cas que se li concedeixi la Beca (màxim dues (2) pàgines).
  • Formulari d’acceptació per part del grup de recerca del compromís d’acollir la persona sol·licitant i tutoritzar el procés de recerca durant el curs 2021-2022 (veure Annex 2)

Data límit presentació de projectes: 07/07/2021

Dotació de la beca:

La Beca Postdoctoral Irla 2021-2022 està dotada en trenta-cinc mil euros (35.000,00 €) bruts.

Consulteu les bases de la convocatoria a la plana web de la Fundació Josep Irla .

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb beques@irla.cat o amb la Secció de Recerca (recercaoitt@udg.edu).