Investiga

UE: Licitació per assessorament científic sobre l’impacte dels processos de tractament de l’aigua

Contracte per elaborar una guia d’orientació per l’Agència Europea de la Seguretat Alimentària. Termini 15/04/2021

L’Agència Europea de la Seguretat Alimentària (EFSA) ha obert una licitació per un contracte de prestació de serveis amb les següents característiques:

Referència: OC/EFSA/PREV/2021/01

Títol: Elaboració d’un document d’orientació sobre l’impacte dels processos de tractament de l’aigua.

Descripció:

Elaborar una guía que permeti identificar les preocupacions reals per la salut publica derivades de la exposició a compostos nocius generats durant el processament de l’aigua per la producció d’aigua potable.

Tipus de contracte: serveis de recerca

Durada: 22 mesos

Mètode d’adjudicació: millor relació qualitat-preu (veure plecs de la contractació)

L’oferta es pot presentar individual o en consorci.

Valor total estimat: 200.000€

Terminis

• Recepció d’ofertes: 15/04/2021, 14h30UTC+02:00
  • Obertura d’ofertes: 16/04/2020, 14h30UTC+02:00