Investiga

UE: Convocatòria de suport a projectes d'innovació (NEANIAS)

NEANIAS és un projecte creat per la Unió Europea en el marc d'Horizon 2020 que té com a objectiu oferir suport tècnic i financer a aquelles empreses emergents europees en fases de desenvolupament inicial que s'enfronten a problemes relacionats amb la mancança d'infraestructura i de recursos humans.

Particulament, aquesta convocatòria ofereix un un programa únic amb un suport de fins a 24.000 EUR per validar i impulsar el desenvolupament d'una idea innovadora amb el suport dels experts de NEANIAS, els quals impulsen el disseny i lliurament de serveis temàtics innovadors, derivats d'actius i pràctiques de recerca d'última generació en tres grans sectors: la investigació submarina, atmosfèrica i espacial, cadascun involucrant multitudinaris grups acadèmics i empresarials, nombrosos investigadors, professionals i entitats governamentals.

Què ofereix NEANIAS?

• Suport al desenvolupament de negoci
    • Introducció a empreses, inversors i altres grups d'interès empresarials
    • Coaching i mentoria d'empreses
    • Suport al desenvolupament de negoci
    • Suport a la implementació de casos d'innovació
  • Accés a serveis temàtics NEANIAS
    • Accés a la infraestructura NEANIAS.
    • Serveis en un termini de 3 mesos des dels camps temàtics submarins, atmosfèrics i espacials.
  • Networking
    • El suport d'una xarxa paneuropea d'experts, i estar vinculat a la comunitat NEANIAS.
    • Accés a un ampli grup d'usuaris desenvolupat en el projecte NEANIAS.
  • Promoció
    •  Promociona el teu projecte en canals NEANIAS.
    • Crear entrades professionals del bloc i missatges orientats a les xarxes socials.

Quins busca NEANIAS en un projecte?

• Novetat: Mitjançant l'ús d'un o més serveis del projecte NEANIAS es pot fer i aconseguir un impacte significatiu en el vostre projecte en termes de novetat.
  • Exclusivitat: El projecte pot utilitzar els serveis NEANIAS, que proporcionen una resposta a les necessitats de recerca, que d'altra manera no estarien disponibles mitjançant l'ús de competències internes.
  • Excel·lència tècnica i rellevància industrial: El projecte proposat proporciona excel·lència tècnica, ja que mitjançant el desenvolupament d'un nou producte i/o servei es pot desenvolupar una nova tecnologia/servei innovador.
  • Viabilitat i sostenibilitat

Més Informació: enllaç.

Data límit d'inscripció: 09/04/2021

Suport en la inscripció: valoritzacio@udg.edu