Investiga

UE: 220.000€ en premis per les millors iniciatives d’emprenedoria social d’Europa

La 10a edició del Torneig d’innovació social del Banc Europeu d’inversions dona suport a les millors iniciatives amb impacte social, ètic i ambiental. Termini 3 de març 2021

El Torneig d’innovació Social és una competició anual del Banc Europeu d’Inversions per premiar les tres millors iniciatives que generen un impacte social, ètic i ambiental.

Les propostes han d’estar relacionades amb la lluita contra l’atur, marginació de comunitats perjudicades i promoció de l’accés a l’educació en diferents àrees, des de l’educació a la cura de la salut o el medi urbà, mitjançant les noves tecnologies, noves sistemes i nous processos.

Les propostes poden tenir caràcter local, però transferibles en altres comunitats i espais geogràfics.

Categories de premis:

• General dotat amb 75.000€
  • Especial per projectes relacionades amb l’estil de vida sostenible dotat amb 30.000€
  • Premi de l’audiència dotat amb 10.000€

Elegibilitat: persones físiques o entitats publiques o privades, amb o sense ànim de lucre, de països membres de la UE o associats,.

En l’edició 2020 (vegeu-la aquí ) es va premiar una proposta espanyola, Navilens, per una iniciativa relacionada amb ciutats més intel·ligents i inclusives.

Termini: 3/03/2021, a les 23:59h

Podeu accedir a la Guia del Sol·licitant aquí

Trobareu més informació al següent enllaç

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Projectes Europeus i Internacionals de l’OITT: european.office@udg.edu