Investiga

AGAUR: ARMIF 2020 Ajuts a projectes

L’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) llança la convocatòria d’ajuts per finançar projectes de recerca que aportin evidències sobre canvis estratègics i de millora introduïts en els graus d’educació infantil i educació primària de les universitats catalanes participants en el Programa MIF, impulsat pel Consell Interuniversitari de Catalunya.

Els projectes es dividiran en tres modalitats en funció dels estudis de formació inicial a què s’adrecin les propostes estudiades.

• La Modalitat A (per a projectes que estudiïn la millora de la formació inicial de mestres d’educació infantil o primària per separat o globalment)
  • La Modalitat B (per a projectes que estudiïn aspectes transversals per a la millora de la formació de docents d’educació primària i secundària de manera conjunta)
  • La Modalitat C (per a projectes que estudiïn la millora de la formació inicial de professorat de secundària)

Requisits

Podran ser beneficiàries d'aquests ajuts les universitats del sistema universitari de Catalunya que formin part del Programa de millora i innovació en la formació de mestres (MIF), que es pot consultar al web www.mif.cat, i les universitats que formen part del PmMUFPS, amb l'impuls del Consell Interuniversitari de Catalunya

Trmini d’execució

El termini d'execució dels projectes i de la despesa dels ajuts s'inicia l'endemà de la publicació al tauler electrònic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya de la resolució definitiva de concessió dels ajuts i finalitza el 31 de desembre de 2022.

Presentació de sol·licituds

L'imprès de sol·licitud normalitzat consta d'un formulari i dos annexos Annex 1 i Annex 2 .

El Formulari general haurà d’incloure la informació següent:

• Dades i signatura de la persona representant legal de la institució que presenta el projecte.
  • Dades de la persona responsable del projecte.
  • Referència de tots els membres de l’equip de recerca del projecte.
  • Títol i breu resum del projecte.
  • Modalitat
  • Pressupost del projecte i fons de finançament.
  • Import sol·licitat.

En la descripció del projecte s’haurà de respectar el nombre màxim de pàgines establert per a cada apartat.

Termini de presentació de sol·licituds: Fins l’1 de març de 2021 a les 14 hores

Termini intern: Fins el 24 de febrer de 2021 a les 9 hores

Dotació:

• L’import màxim a percebre és de 25.000 € per ajut

Consulteu bases reguladores i la convocatòria la a la plana web de l’AGAUR

Via de contacte: lparellada@gencat.cat

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Recerca (recercaoitt@udg.edu).