Investiga

MICINN. Juan de la Cierva Formación (JdC-F 2020) – Ajuts incorporació postdoctoral

S’ha publicat la convocatòria d’ajuts Juan de la Cierva-Formació 2020. El termini per a presentar les sol·licituds s’obrirà el dia 17 de desembre de 2020 fins al 21 de gener de 2021 a les 14.00 h peninsular, per a les candidatures dels investigadors/res.

L'objectiu d'aquesta convocatòria és fomentar la contractació laboral de joves doctors per completar la seva formació investigadora postdoctoral en centres R+D espanyols diferents d'on han realitzat la seva formació predoctoral.

Els investigadors hauran de complir els requisits següents:

• Sol·licitar la incorporació en un centre diferent d'on s'ha realitzat la formació predoctoral (per a més informació art. 37.1.a de la convocatòria).
  • Haver obtingut el grau de doctor entre l'1 de gener 2019 i el 31 de desembre 2020.
  • No haver presentat cap sol·licitud a la convocatòria dels ajuts “Ramon y Cajal o Juan de la Cierva Incorporación”.
  • No haver sigut beneficiari d'un ajut Juan de la Cierva Formació postdoctoral, Juan de la Cierva Incorporació o Formació (s’entén per beneficiari/ària els candidats que en resolució definitiva de concessió hagin estat seleccionats, independentment que s’hagin o  no incorporat).

(Per a ampliar la informació sobre els requisits consulteu l'article 37 de la convocatòria).

*Els projectes i activitats on participin les persones contractades amb fons d’aquesta convocatòria, hauran de complir la normativa vigent en matèria de bioètica, experimentació animal, bioseguretat, seguretat biològica, protecció del medi ambient, patrimoni natural i biodiversitat i protecció de dades. Podeu obtenir més informació al Comitè d’Ètica i Bioseguretat de la Recerca de la UdG

*Les publicacions dels treballs científics generats durant la vigència del contracte s’hauran de publicar en revistes d’accés obert, recollides a la plataforma RECOLECTA de la FECYT, o en altres repositoris promoguts per la UdG, en un termini no superior a 6 mesos des de la seva publicació, o d’un any per les de l’àmbit científic de Ciències Socials i Humanitats. Trobareu més informació a la pàgina web de la Biblioteca ,o la intranet de recerca (prèvia identificació).

Presentació de les sol·licituds i documentació a adjuntar: consulteu els articles 40 i 41 de la convocatòria.

Període per presentar la sol·licitud a través de la seu electrònica i per la signatura de l'investigador en el formulari electrònic: del 17 de desembre de 2020 fins a les 14.00 h peninsular del dia 21 de gener de 2021.

Només es podrà presentar una sol·licitud per beneficiari/ària. No es poden presentar sol·licituds simultànies a altres convocatòries com Juan de la Cierva- Formación, Juan de la Cierva- Incorporación o Ramon y Cajal. En el cas de fer-ho es desestimarà la convocatòria Juan de la Cierva-Formación.

El tutor/a només podrà participar en una sol·licitud per persona.

Durada del Contracte: 2 anys

Subvenció: Novetat! És de 26.300 € anuals. Aquest import es destinarà necessàriament a cofinançar el salari i la quota empresarial de la Seguretat Social. La retribució mínima que hauran de percebre les persones contractades és de 22.650 € bruts anuals.

L'import no cobreix la totalitat del cost del contracte. La diferència l'haurà d'assumir el grup sol·licitant, per la qual cosa juntament amb el resguard telemàtic ens hauran de presentar el compromís de cofinançament. Com l’any anterior, es donarà la possibilitat de substituir el cofinançament per crèdits de docència. Es podran prestar un màxim de 80 hores anuals (art. 39 de la convocatòria). Caldrà prèvia autorització institucional del Vicerectorat de Personal enviant un correu a (vr.personal@udg.edu).

Informació sobre els costos aproximats del contracte i cofinançament: A sota trobareu els enllaços d'aquesta informació.

Posteriorment, caldrà enviar la següent documentació a l'OITT (recercaoitt@udg.edu), abans del termini intern 22/01/2020:

• Document de cofinançament degudament emplenat i signat
  • El resguard generat per l'aplicació electrònica degudament signat   de forma electrònica, i ens l’heu de fer arribar dins el termini intern dia 22/01/2020. En casos de candidatures que no disposeu de signatura electrònica o amb incidències amb ella, ens heu de fer arribar el document original signat manualment.

Us adjuntem el següent enllaç: Com obtenir un certificat de signatura electrònica

L’incompliment del termini intern esmentat pot comportar la impossibilitat de registrar a termini la sol·licitud signada per la representant legal.

Important

La sol·licitud institucional inclourà totes les peticions individuals que s'hagin presentat en el termini indicat. El termini fi de la sol·licitud institucional és el dia 28 de gener de 2021.

Web de la convocatòria

Convocatòria

Preguntes Freqüents

Ordre de bases