Investiga

Amics del País - Beques de Mobilitat

La Societat Econòmica Barcelonesa d’Amics del País i la Fundació Barcelonesa d’Amics del País, en col·laboració amb Don Javier Godó, Conde de Godó, i l’Obra Social “La Caixa”, concedeix beques adreçades al personal docent i investigador de Catalunya i als estudiants de doctorat vinculats a universitats i centres de recerca de Catalunya.

Les beques estan adreçades a fer una estada mínima de tres mesos en centres de recerca i universitats estrangeres, amb l’objectiu de promoure el desenvolupament de la investigació i la docència de la universitat catalana.

Les àrees d’interès de la convocatòria 2021 són aquelles que estiguin relacionades amb el progrés i el desenvolupament de Barcelona i la seva àrea d’influència, activitat pròpia de la Societat Econòmica Barcelonesa d’Amics del País, ja sigui en els camps de:

• Desenvolupament econòmic
  • Recerca històrica
  • Urbanisme i planificació territorial
  • Desenvolupament industrial i nous sector emergents
  • Polítiques educatives

Beneficiaris de les beques

Poden presentar candidatures tot el personal docent i investigador i als estudiants de doctorat vinculats a universitats i centres de recerca de Catalunya.

• Que siguin menors de 35 anys
  • Títol acadèmic o matrícula de doctorat pels no doctors
  • Certificat del lloc de treball
  • Carta de recomanació
  • Carta d’invitació
  • Formulari imprès degudament omplert

Presentació de candidatures

• Caldrà justificar documentalment l’estada: bitllet d’avió o d’altre mitjà de transport, factura d’allotjament, carta de qui convida amb un informe de l’estada i un breu resum de l’activitat duta a terme per part del beneficiari de l’ajut.
  • Aquesta ajuda és incompatible amb qualsevol altra de les mateixes característiques atorgada per altres entitats.
  • El receptor de l’ajuda signarà una declaració d’honor en la que accepta l’esmentada incompatibilitat.

Data límit presentació de candidatures: 31/12/2020

Dotació:

• 4.200 € per beca (exclòs el cost de desplaçament)

Consulteu les bases de la convocatòria a la plana web d’Amics del País.

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Recerca (jordi.tubert@udg.edu).