Investiga

UdG: IFUdG2020 - Convocatòria contractació predoctoral

Es fan públiques les Bases reguladores del Programa IFUdG 2019-2021 (aprovades 21/3/2019 i modificades el 12/3/2020) i la convocatòria IFUdG2020 d'aquests ajuts. El termini per a sol·licitar l'ajut serà el dia 24/06/2020.

La finalitat d'aquests ajuts és fomentar la captació de talent predoctoral i la lectura de les tesis doctorals a la UdG.

En funció del seu finançament els ajuts seran de dos tipus: finançat totalment per la UdG (IFUdG) o les Accions Especials amb el 50% de cofinançament del grup o d’una entitat/empresa (IFAEUdG).

Es concediran fins a 19 ajuts que es distribuiran per les diferents modalitats descrites en el punt quart de les bases reguladores. En el cas que s’opti per a la modalitat 1 o 2 s’haurà d’indicar al formulari de sol·licitud.

El candidat/a, el director/a de tesi i el grup de recerca, hauran de complir amb els requisits que es detallen al punt 3 de les bases reguladores per poder ser admesos a la convocatòria.

Trobareu tota la informació dels programes de doctorat de la UdG i les dades de contacte a través de la web de l'Escola de Doctorat

Durada de l'ajut : 3 anys (5 anys si és modalitat 1)

Ajut: sou, seguretat social i matrícula de doctorat (inclou els crèdits formatius obligatoris)

Presentació de la sol·licitud : La sol·licitud s'haurà de presentar telemàticament a través d'aquest enllaç https://aserv2.udg.edu/recercaifudg omplint el formulari i serà imprescindible adjuntar els documents que es descriuen en el punt 6.1.1 de les bases reguladores.

Si el candidat/a va presentar sol·licitud en la convocatòria FI2020 o IFUdG2019, i se’l va admetre a tràmit, només caldrà que adjunti els documents que es descriuen al punt 6.1.1.7, 6.1.1.8 i 6.1.1.9 de les bases reguladores.

Finalitzat el formulari telemàtic es generarà un justificant. Aquest haurà de signar-lo (preferentment amb signatura electrònica sempre que totes siguin en el mateix format) el candidat/a, director/a de tesi (codirector/a, si s’escau) i el/la responsable del grup de recerca. Aquest justificant signat (format pdf), s’haurà de fer arribar dins el mateix termini per la presentació de sol·licituds a l’adreça recercaoitt@udg.edu (amb justificant de lliurament).

Per a informació detallada per la presentació de les sol·licituds, veure punt 6.1 de les bases reguladores.

No s’admetran a tràmit les sol·licituds que en la data del termini per sol·licitar l’ajut no s’hagin presentat tant telemàticament com el justificant per correu electrònic.

Termini per la presentació de la sol·licitud : 24/06/2020

Bases reguladores del Programa IFUdG 2019-2020

Convocatòria IFUdG2020

English version

CV normalitzat que caldrà adjuntar en la sol·licitud telemàtica
English version

Els candidats que optin per a un ajut IFUdG-AE hauran d'aportar :
Conveni de col·laboració signat o compromís de cofinançament.

Models de conveni
Conveni de col·laboració per la modalitat 1
Convenio de colaboración para la modalidad 1
Collaboration agreement for mode 1