Investiga

Fundación Premis Rei Jaume I: Premis a la recerca i a la emprenedoria

Per a promocionar la recerca, el desenvolupament científic i la emprenedoria a Espanya.

Requisits de les recerques en física, química i matemàtiques:

• Economia: Cal que la recerca del candidat/a hagi tingut un impacte de gran rellevància.
      • Investigació Mèdica: Cal que la recerca del candidat/a hagi contribuït significativament al desenvolupament de la biomedicina o d’altres camps de les ciències de la vida.
      • Protecció del Medi Ambient: Cal que la recerca del candidat hagi contribuït significativament a la millora del medi ambient (especialment a l’estudi del canvi climàtic, les seves conseqüències i possibles solucions).
      • Noves tecnologies: Cal que el/la candidat/a contribueixi significativament al desenvolupament tecnològic (especialment pel seu grau d’innovació i aplicació).
      • Emprenedoria: Cal que el/la candidat/a destaqui per assumir riscos com a líder d’un projecte empresarial en funcionament, creador/a de treball i riquesa al seu entorn, etc.

Dotació:

• Indivisible
      • 100.000€ (cent mil euros) amb la condició de destinar una part a la recerca o a la emprenedoria a Espanya
      • Medalla d’or
      • Diploma

Requisits bàsics:

• Candidats no premiats d’anys anteriors
      • Haver efectuat la majoria de la seva activitat professional a Espanya
      • Residència a Espanya (preferentment)
      • En cas de ser guanyador/a, estar present i participar en el programa de l’acte de lliurament previst pel novembre a València.
      • Entregar en forma i termini la documentació que la Fundación demanarà en tramitar sol·licitud

Sol·licituds:

• Emplenar el formulari oficial del web fprj.es
      • S’acceptaran candidatures fins dimecres 1 d’abril (ampliat fins dilluns 4 de maig de 2020)

Consultar les bases, incompatibilitats i altra informació al web http://www.fprj.es/es/bases/

O contactar amb premiosreijaume@fprj.es.