Investiga

UE: Premi Marie Sklodowska Curie 2020

El premi té 3 categories i valora l’impacte dels projectes dels beneficiaris MSCA. Termini 08/03/2020

La Comissió Europea convoca els premis Marie Sklodowska Curie Awards 2020 per destacar l’èxit i l’excel·lència dels beneficiaris d’accions finançades durant el Programa Horizon 2020.

El concurs té 3 categories, dedicades a l’impacte MSCA, en què els sol·licitants han de demostrar un enfocament creatiu per representar els seus projectes.

• Categoria 1: Impacte en el Desenvolupament professional dels beneficiaris
  • Categoria 2: Impacte de la Mobilitat intersectorial i interdisciplinària i de la transferència de coneixements
  • Categoria 3: Repercussions de la reintegració dels investigadors MSCA en els seus països d’origen

Són elegibles els beneficiaris d'accions MSCA tan finalitzades com encara en curs d'execució.

Condicions i criteris de selecció: https://msca2020.hr/msca-awards/

Presentació: un vídeo (màx.3 minuts) per presentar el seu projecte.

Es seleccionaran 3 finalistes per cada categoria de premi.

El comitè de selecció està integrat per experts de la Comissió Europea, el Ministeri de Ciència i Educació de Croàcia, l'Agència de Mobilitat i els programes de la UE, així com per representants de sector no-acadèmic.

Els finalistes han de tenir disponibilitat de participar a la conferència on s’entregaran els premis, a Zagreb (Croàcia) entre 27-28/04/2020.

Les despeses amb el desplaçament i la manutenció dels finalistes seleccionats seran sufragades per l’organització de la conferencia.

Durant el primer dia, els participants a la conferencia votaran als guanyadors

Termini: 08/03/2020

Més informació: https://msca2020.hr/msca-awards/