Investiga

UE – JPIAMR en Resistència Antimicrobiana

Ajuts a xarxes transnacionals de recerca en resistència antimicrobiana. Termini 6 d’abril 2020

La Iniciativa de Programació Conjunta en Resistència Antimicrobiana (JPI-AMR) és una xarxa transnacional co-finançada entre 8 països (Canadà, França, Itàlia, Lituània, Noruega, Holanda, Espanya i Suècia).

La desena convocatòria de la JPI-AMR amb el títol “JPIAMR Network Plus 2020” donarà suport a la formació de xarxes que cobreixin com a mínim una de les 6 àrees estratègiques de la seva Agenda de recerca i innovació, en concret: Therapeutics, Diagnostics, Surveillance, Transmission, Environment and Interventions.

Les propostes de xarxes es poden construir sobre col·laboracions noves o ja existents.

Elegibilitat:

• Consorcis amb mínim 6 socis de mínim 6 països participants diferents;
  • Cada participant ha de complir amb els criteris d’elegibilitat fixats per les seves pròpies agències nacionals finançadores

Finançament: 50.000-100.000€/xarxa/any durant 1 o 2 anys per connectar experts de centres de recerca i establir clústers d’expertesa en la comunitat AMR.

Les entitats espanyoles elegibles (hospitals, centres de salut pública, instituts de recerca en salut) seran finançades per Instituto de Salud Carlos III (ISCIII).

Les universitats només poden participar conjuntament amb una entitat del sistema nacional espanyol de salut pública.

No es financen projectes de recerca i no són elegibles despeses per activitats de recerca, la compra d’equipament, la contractació de personal investigador o les beques.

Pressupost:

- total: 940.000€ (aprox.10 xarxes)

- ISCIII: 100.000€

Termini: 06/04/2020, 17h00

Text convocatòria: https://www.jpiamr.eu/wp-content/uploads/2020/02/JPIAMR_Call-Text_-Network_Plus_2020.pdf

Més informació:  https://www.jpiamr.eu/activities/joint-calls/open-calls/10th-call/