Investiga

UdG : IFUdG2023 - Convocatòria i Bases Reguladores - ajuts per contractació predoctoral

Es fa pública la convocatòria dels ajuts IFUdG 2023 del Programa IFUdG 2022-2024.

La finalitat d'aquests ajuts és fomentar la captació de talent predoctoral i la lectura de les tesis doctorals a la UdG.

En funció del seu finançament els ajuts podran ser de dos tipus :

• IFUdG, finançats íntegrament per la convocatòria.
    • IFAEUdG, aquests ajuts estaran cofinançats el 50% per la convocatòria i el 50% per entitats i/o empreses col·laboradores, mitjançant un conveni de col·laboració específica per al cofinançament de l’ajut o bé per fons del grup de recerca UdG a través de fons lliures de justificació, quedant específicament exclosos els recursos de projectes competitius, i de fons propis de la UdG, incloent el funcionament de departaments, instituts de recerca, etc.

REQUISITS : la persona candidata, el grup de recerca i la persona directora de la tesi hauran de complir amb els requisits que es detallen al punt 3.1 i 3.2 i 3.3 de les bases reguladores.

DURADA MÀXIMA DE L’AJUT : tres anys i cinc anys per persones amb discapacitat.

DOTACIÓ DE L’AJUT : inclou els costos de la contractació, de la quota patronal de la Seguretat Social, de la indemnització i els costos de la matrícula del doctorat (tutela acadèmica i els crèdits formatius obligatoris) durant 3 cursos acadèmics o bé 5 cursos acadèmics pels ajuts atorgats a persones amb discapacitat.

PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD :

• La sol·licitud s’haurà d’iniciar a la pàgina web de beques del Banco Santander on s’informarà de les dades personals i un cop finalitzat, a través del correu electrònic, es rebrà l’enllaç per accedir al formulari electrònic de la UdG. També s'hi podrà accedir a través de la web del Santander (dins la convocatòria) a l'apartat d'informació general.
    • Formulari electrònic de la UdG, en aquest caldrà adjuntar la documentació que es descriu al punt 6.1.1.2 de les bases reguladores. En el moment d'accedir-hi hi haurà 2 opcions per identificar-se, si s'escull el VALID la sol·licitud quedarà signada i registrada automàticament un cop finalitzada i enviada la sol·licitud, en cas contrari, si s'accedeix a través de DNI, NIE o passaport un cop finalitzada i enviada la sol·licitud es generarà un resguard que haurà de signar la persona candidata i presentar-lo, dins del termini per presentar les sol·licituds, a través d’algun dels sistemes que s’indiquen al punt 6.1.2 de les bases reguladores.

PERIODE PER SOL·LICITAR L’AJUT : 17 de març 2023 al 14 d'abril 2023 fins a les 14h

GUIA PEL SOL·LICITANT

GUIA PARA EL SOLICITANTE

APLLICANT GUIDELINES