Investiga

Format:
Organitzador
Fundació la Caixa

En aquest cicle de conferències, organitzat per la Fundació la Caixa i l'Institut Europeu de la Mediterrània (IEMed), es situaran els principals desafiaments que afronta la regió mediterrània per a consolidar els seus objectius de desenvolupament sostenible: set etapes a través de la perspectiva de la seguretat humana, des dels seus recursos alimentaris i energètics fins a la qüestió migratòria.

Dignitat i autonomia de les persones grans

Presentació a càrrec de Lourdes Bermejo, doctora en Ciències de l'Educació i experta en gerontologia.

Moderat per Xavier Pomés

Data: 08/06/2022 a les 18 hores

Inscripcions

Consens social per la transició justa

Les presentacions aniran a càrrec de:

Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya
Mari Cruz Vicente, secretària d'Acció Sindical i Treball de CCOO

Coneix a tots els ponents, aquí

Data: 13/06/2022 a les 11:30

Inscripcions

De la por als altres a la indesitjabilitat

La presentació anirà a càrrec de Michel Agier, antropòleg

Moderat per Josep Ramoneda, periodista, filòsof i director de l’Escola Europea d’Humanitats

Data: 13/06/2022 a les 18:30

Inscripcions

Qui ens assisteix en els mons virtuals?

La presentació anirà a càrrec de Frank Pasquale, expert en intel·ligència artificial (IA) aplicada al dret, algoritmes i aprenentatge automàtic

Moderat per Amparo Lasén, doctora en Sociologia

Data: 14/06/2022 a les 18:00

Violències quotidianes