Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Investiga

30/11-1/12-UE – Llançament de l'Associació Europea Chips for Europe

Inici:
30/11/2023 - 08:30
Fi:
01/12/2023 - 17:00
Lloc:
Brussels, Belgium
Format:
Organitzador
Chips Joint Undertaking

Entre el 30 de novembre i l'1 de desembre 2023 tindrà lloc a Brussel·les l’esdeveniment Chips for Europe per celebrar la posada en marxa de l’Associació Europea per Xips (Chips Joint Undertaking). El seu origen està en  l'associació europea KDT-JU Key Digital technologies Joint Undertaking, ara ampliada.

La Chips JU marcarà el futur de la microelectrònica en Europea i contribuirà a l’enfortiment del paper d’Europa a nivell global en la industria dels semiconductors, gràcies al suport al finançament d'activitats de RDI en aquesta àrea.

Inscripcions

Més informació | Nota de premsa Key Digital Technologies Joint Undertaking strengthened as Chips Joint Undertaking

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.