Investiga

UdG: Taller sobre la ciència oberta

Inici:
17/04/2023 - 09:30
Fi:
17/04/2023 - 11:30
Lloc:
Universitat de Girona
Format:
Organitzador
Universitat de Girona
Inscripcions
Properament

El proper 17 d’abril 2023, l'Oficina d’Investigació i Transferència Tecnològica (OITT) de la Universitat de Girona organitza un taller pràctic online per donar a conèixer els requisits de la Ciència Oberta (Open Science), un aspecte transversal avaluat en les sol·licituds de finançament públic per la RDI, a nivell tant europeu com nacional.

Es comptarà amb la participació de Pilar Rico del FECYT i Brigit Nonó de la UdG, expertes en ciència oberta.

Programa

9h30 Benvinguda, Vicerectora de Recerca i Transferència de Coneixement de la UdG, Maria Pla de Solà Morales

9h35 Aspectes teòrics i pràctics sobre la ciència oberta, Pilar Rico (Cap de la Unitat d'Accés Obert, Repositoris i Revistes al FECYT; Punt Nacional de Contacte per Open Science a Horizon Europe). Revisió de propostes (prèvia petició).

10h35 Preguntes i respostes

10h45 Ciència oberta a la UdG, Brigit Nonó (Cap de la Unitat de Desenvolupament de Projectes de la Biblioteca, UdG)

11h15 Preguntes i respostes

11h30 Fi del taller

Properament, més detalls sobre la inscripció.

Si esteu preparant una proposta (individual o coordinada UdG) i voleu revisar la part de ciència oberta, poseu-vos en contacte amb nosaltres (enviant un correu electrònic a european.office@udg.edu) abans del 30 de març.

A qui es dirigeix?

Personal UdG: tan PDI com PAS que treballi en la gestió de la recerca.

Inscripcions

No cal inscripció prèvia. Trobareu l’enllaç per accedir al taller a la Meva UdG.