Investiga

Format:
Organitzador
Comissió Europea i Istanbul Project Academy

Els dies 16 i 17 de març, la Comissió Europea organitza una jornada de brokerage orientada als tòpics 2023 del Clúster 1 Salut del Pilar II del programa Horizon Europe.

Les Destinacions sota les quals es troben els tòpics son les següents:

• Destination 1: Staying healthy in a rapidly changing society
  • Destination 2: Living and working in a health-promoting environment
  • Destination 3: Tackling diseases and reducing disease burden
  • Destination 4: Ensuring access to innovative, sustainable and high-quality health care
  • Destinating 5: Unlocking the full potential of new tools, technologies and digital solutions for a healthy society
  • Destinating 6: Maintaining an innovative, sustainable and globally competitive health-related industry

L’objectiu és facilitar a les persones participants la presentació de la seva expertessa i el debat d’idees de projecte, així com activitats de xarxa per a la constitució de consorcis de cares a presentar sol·licituds de finançament.

Les persones interessades podran presentar la seva expertesa i/o la seva idea de projecte de dues formes:

• Sessions de pitching de màx. 10 minuts
  • Reunions bilaterals de màx. 20 minuts

Més informació i inscripcions (fins el 15 març 2023)

Programa de treball 2023-2024 del Clúster 1 Salut

El 19 de gener 2023 es va organitzar la jornada informativa europea per presentar els tòpics 2023 (Més informació)