Investiga

Format:
Organitzador
Europa Circular de Base Biològica

El 20 d’abril 2023, la CBC JU - l’Empresa Comuna per una Europa Circular de Base Biològica, organitza una jornada informativa per presentar els 18 tòpics previstos per 2023 (veure noticia Butlletí UdG 20/01/2023) i per facilitar la constitució de consorcis per presentar propostes.

Amb un pressupost de 215,5M€, l’objectiu d’aquesta convocatòria serà fer avançar la industria circular de base biològica en Europa.

El termini per presentar propostes obrirà desprès de la jornada informativa i la finalitzarà el 20 de setembre 2023.

Més informació

La CBC JU una associació co-finançada entre la Comissió Europea i el consorci de les indústries de base biològica (BIC).