Investiga

UE: HEU - Brokerage europeu Clúster 2 - Cultura, creativitat i Societats Inclusives

Inici:
18/01/2023 - 09:00
Fi:
19/01/2023 - 15:00
Lloc:
Format:
Organitzador
Net4Society
Web:

Esteu buscant socis addicionals per al vostre consorci de projectes ja existent per sol·licitar finançament al Clúster 2?

Teniu interès en un tema específic del Clúster 2 i us agradaria unir forces amb altres socis per construir el vostre consorci?

En el marc de l'Infoday del clúster 2 de l'EC Horizon Europe, la xarxa de Punts de Nacionals de contacte d'Horizon Europe CL2, NET4SOCIETY, organitza un esdeveniment de creació de xarxes i intermediació (Brokerage event), centrat en les convocatòries de propostes del Programa de treball de "Clúster 2: Cultura, creativitat i societats inclusives" pel 2023.

L'esdeveniment de trobada reuneix participants de tot Europa i el món. És una oportunitat de generar nous contactes i de construir consorcis de projectes.

Per què participar?

Per:

• Presentar, discutir i desenvolupar noves idees de projectes a nivell internacional
    • Adquirir nous contactes transfronterers i iniciar col·laboracions
    • Facilitar la creació de consorcis de qualitat en vista de les convocatòries obertes d'Horizon Europa
    • Aprofundir en les oportunitats de creació de xarxes i consorci

Us podeu registrar al següent enllaç fins el 18 de gener 2023.