Investiga

Crèdits
Cap
Web:

LXPAtient Barcelona Congress és un congrés sobre el canvi del model assistencial el qual empodera el pacient i situa al centre de tots els processos, que celebrarà la seva 7a edició els dies 28 i 29 de setembre, en format presencial i virtual, respectivament. Celebrant en format presencial, els seminaris del dia 28 de setembre a l'Hospital clínic, i en format virtual, les sessions del congrés per al dia 29 de setembre.

Enguany l’XPAtient centra el seu motiu conductor en «La resposta en temps de crisi: back to basics» entenent que el congrés hauria de contribuir a generar idees per afrontar aquest món incert, en el qual s’interrelacionen la crisi climàtica, econòmica i sanitària, amb afectacions negatives per a les persones. Per això, volen que l'XPAtient Barcelona Congress sigui honest, frugal i promogui la formació. El congrés es proposa aquests objectius a través de la combinació de mirades diferents: la perspectiva tecnològica, la perspectiva dels professionals sanitaris i la perspectiva de pacients i persones que en tenen cura.

Es celebrarà tant en format virtual com presencial: en format presencial, els seminaris del dia 28 de setembre a l’Hospital Clínic, i en format virtual, les sessions del congrés per al dia 29 de setembre.

Com cada edició el congrés fa una crida a la participació o call for projects (activa fins al 9 de juny) adreçada a empreses, institucions, Spinoffs i startups, emprenedors, grups de recerca, fundacions, etc. que estiguin treballant en iniciatives que millorin l'experiència del pacient o cuidador i tinguin un cas d'èxit, una experiència o una tecnologia per mostrar, perquè presentin la seva proposta en el marc del congrés.