Investiga

Format:
Organitzador
Oficina d'Investigació i Transferència Tecnològica

El divendres 1 d’abril, de 9h a 10h30, la Universitat de Girona ofereix a la seva comunitat una jornada informativa sobre la propera convocatòria d’ajuts postdoctorals Marie Sklowdoska Curie (MSCA-PF-2022), finançada per la Comissió Europea.

La jornada es dividirà en:

• 9h a 9h20. Presentació de la convocatòria MSCA-Postdoctoral Fellowships 2022
  • 9h20 a 9h50. Presentació d’experiències d’èxit:
    • Punt de vista del supervisor, a càrrec d’IP de la UdG Dr. Gerardo Boto (Institut de Recerca Històrica) – Supervisor del projecte URBS
    • Punt de vista del de l’investigador postdoctoral MSCA, a càrrec del Dr. Luis Lopez de León (Laboratori d’Enginyeria Química i Ambiental. LEQUIA) – Fellow delprojecte MICRO-BIO
  • 9h50 a 10h10. Expressions d’Interès com a mitjà per contactar amb possibles candidats/candidates i suport de la Secció de Programes Europeus i Internacionals de l’OITT

Al final de la sessió hi haurà un espai per resoldre dubtes.

Trobareu l’enllaç a la jornada a La Meva UdG (enllaç).

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Projectes Europeus i Internacionals de l’OITT: european.office@udg.edu