Investiga

UE: HEU - Infoday programa Ciutadania, igualtat, drets i valors (CERV)

Inici:
25/01/2022 - 10:00
Fi:
25/01/2022 - 12:15
Lloc:
Format:
Organitzador
AGAUR
Inscripcions
Web:

L’objectiu de la jornada es presentar el programa Ciutadania, igualtat, drets i valors (CERV).

El nou programa Ciutadania, igualtat, drets i valors (CERV) de la UE, que té com a objectiu protegir i promoure els drets i valors consagrats en els Tractats, la Carta i els convenis internacionals de drets humans aplicables, en particular a través del suport a les organitzacions de la societat civil i altres interessats a nivell local, regional, nacional i transnacional, així com mitjançant la promoció de la participació democràtica i cívica. Aquest programa engloba els antics programes Drets, Igualtat i Ciutadania (REC) i Europa per als Ciutadans. Està obert a Universitats i entitats de recerca.

També es tractarà també el clúster 2 té com a objectiu enfortir els valors democràtics europeus, inclosos l’estat de dret i els drets fonamentals, salvaguardar el nostre patrimoni cultural i promoure transformacions socioeconòmiques que contribueixin a la inclusió i el creixement.

10.00 h -  Benvinguda

10.05 h -  Horizon Europe. Clúster 2 “Cultura, Creativitat I Societat Inclusiva” Convocatòria 2022.

Aïda Díaz. NCP Cluster 2 (AGAUR)

11.10 h - Torn obert de preguntes

11.20 h - Ciutadania, igualtat, drets i valors de la UE.

Manuel García Álvarez. Tècnic del Punto Europeo de Ciudadanía  (Ministerio de Cultura y Deporte)

12.00 h - Torn obert de preguntes

12:15 h - Tancament de la sessió