Investiga

Comissió Europea
No són necessàries.
Web:

El 7 de desembre del 2021, la Comissió Europea, juntament amb Bridge2HE, la xarxa internacional de Punts de Contacte Nacional, organitza una jornada informativa virtual per presentar les convocatòries 2022 del Clúster 2 Cultura, Creativitat i Societat Inclusiva del pilar II del programa Horizon Europe.

L’objectiu es presentar els detalls dels tòpics 2022, en base a les 3 Destinacions que conformen el clúster 2:

• Democracy and Governance
    • European Cultural Heritage and the Cultural and Creative Industries
    • Social and Economic Transformation

La jornada serà virtual i no és necessari registre previ.

Teniu intenció de preparar una proposta per les properes convocatòries del Clúster 2 d'Horizon Europe? Necessiteu socis o busqueu consorci?

Podeu participar al Brokerage en línia que es realitzarà el proper 8 de desembre, amb reunions bilaterals. Cal inscripció prèvia a https://horizoneurope-cluster2-2022brokerage.b2match.io/

Si necessiteu més informació, podeu contactar amb la Secció de Projectes Europeus i Internacionals de l’OITT: european.office@udg.edu