Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Investiga

UE: Horizon - Webinar i Brokerage Event per topics 2022 en Salut (Destinacions 3 i 5)

Inici:
26/11/2021 - 09:30
Fi:
26/11/2021 - 12:30
Lloc:
Presencialitat:
No definit
Organitzador
Comissió Europea
Web:

El proper 26 de novembre 2021, entre les 9h30 i les 12h30, el punt nacional de contacte en Salut del Regne Unit, en col·laboració dels PNCs d’altres països, organitza un webinar informatiu sobre determinats tòpics 2022 del clúster 1 en Salut del programa Horizon Europe.

Es tractaran els tòpics 2022 recollits en dues de les sis destinacions que conformen el clúster 1 - Salut, concretament:

• Destinació 3 - Tackling diseases and reducing disease burden
  • Destinació 5 - Unlocking the full potential of new tools, technologies and digital solutions for a healthy society

Tòpics 2022 que es tractaran:

El seminari ofereix la possibilitat de fer activitats de xarxa per trobar socis de projecte o un consorci.

La jornada serà també una oportunitat conèixer el nou parteneriat europeu en Resistència Antimicrobiana (JPI-AMR) que durant el mes de gener 2022 obrirà nova convocatòria sobre Terapèutica.

Més informació i registre

Al final de la jornada, hi haurà la oportunitat de concertar una reunió bilateral amb el PNC; per Espanya hi serà el Sr. Juan Riese del Institut Nacional de Salut Carlos III.

Registre reunió bilateral (26/11/2021 de 13h00 a 14h30 GMT)

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.