Investiga

Organitzador
Bridge2HE with NCPs; Comissió Europea
Web:

Aquest esdeveniment internacional posarà en relleu els temes de recerca tractats en les primeres convocatòries de propostes del Clúster 2.

Els i les  participants també tindran la possibilitat de participar en una jornada informativa dedicada als temes de les convocatòries del Clúster 2 2021.

Els temes de convocatòria inclosos en el brokerage event provenen de la versió esborrany del programa de treball del clúster 2 i estan subjectes a possibles canvis fins a la publicació de la convocatòria oficial.

La jornada donarà a les persones participants l’oportunitat d’unir-se a reunions concertades amb altres participants per tal d’identificar possibles col·laboradors i facilitar la creació dels consorcis del projecte Horizon Europe.

Tingueu en compte que el registre es realitzarà a través del lloc web de la Comissió Europea (fins el dia 30 de juny): enllaç

Aquest lloc B2Match només registra inscripcions per a reunions d’intermediació que tenen lloc el 2.07.

Investigadors/res, empreses i altres grups d'interès que busquin activament socis del projecte, poden presentar les seves idees de projecte per a una presentació flash, que es mostrarà abans de l'esdeveniment.

Temes principals i focus de l'esdeveniment:

• Democràcia i governança
  • Patrimoni cultural europeu i les indústries culturals i creatives
  • Transformació econòmica i social

Per què participar?

• Presentar, debatre i desenvolupar noves idees de projectes a nivell internacional
  • Obtenir la informació més recent de la Comissió Europea
  • Adquirir nous contactes transfronterers i inicieu col·laboracions
  • Facilitar la creació d’associacions de qualitat a la vista de les convocatòries obertes de Horizon Europe
  • Submergir-se en oportunitats de creació de xarxes i consorci