Investiga

CDTI
Inscripcions
Web:

El proper 12 de maig 2021, el CDTI organitza una jornada informativa virtual sobre el clúster 5 del programa Horizon Europe, relacionat amb el Clima, l’Energia i la Mobilitat.

Es presentarà el contingut del programa de Treball 2021-2022 pel clúster 5, concretament les primeres convocatòries 2021 i s’informarà sobre les novetats de les normes de participació, incloent les plantilles de les propostes.

Els interessats poden demanar la revisió de la seva idea de proposta, indicant el tòpic en concret (utilitzant el formulari de revisió de proposta habilitat al web de la jornada).

També es poden concretar reunions amb els tècnics del CDTI.

Agenda i Inscripcions

Us recordem que la Comissió Europea ha publicat l'esborrany del Programa de Treball 2021-2022 del clúster 5 (subjecte a confirmació amb la publicació de la versió final). Veure noticia UdG