Investiga

UE: H2020 - Pacte Verd Europeu – cerca de socis per un tòpic en economia circular

Empresa italiana cerca socis pel tòpic LC-GD-3-2-2020 per la demostració de solucions sistèmiques per al desplegament territorial de l’economia circular

L’empresa ECOVRPINT especialitzada en producció de paper està interessada en participar en un consorci per presentar una proposta al tòpic LC-GD-3-2-2020 per la demostració de solucions sistèmiques per al desplegament territorial de l’economia circular de la Convocatòria Pacte Verd Europeu del programa Horizon 2020 amb termini 26/01/2021.

Les Pimes membres del consorci produeixen envasos de cartró, impresos, productes de paper i cartró, pantalles duradores i no duradores amb components de metall, plàstic i fusta.

ECOVPRINT aporta la seva experiència per millorar l’impacte social i ambiental de vida dels productes.

Si n’esteu interessats contacteu amb

Fabio Fantuzzi centroservizi@ecovprint.com