Investiga

UE: H2020- Pacte Verd Europeu - cerca de socis per solucions innovadores per una "contaminació zero"

Un consorci busca experts en diferents temes relacionats amb la contaminació de l'aigua i del sol i en tractaments de residús, entre d'altres

Un consorci liderat per la PIME DHV, el Centre de Recerca i Tecnologia de Grècia (CERTH) i la Federació Europea de Geòlegs (EFG) està preparant una proposta sota el tòpic LC-GD-8-1-2020  Innovative, systemic zero-pollution solutions to protect health, environment and natural resources from persistent and mobile chemicals de la convocatòria del Pacte Verd Europeu del Programa Horizon 2020 i està buscant socis amb expertesa en els següents àmbits:

• Recerca en contaminació del sol i de l’aigua
  • Detecció en laboratori de PFAs (equipament de cromatografia liquida d’alt rendiment d’espectrometria de masses en tàndem) i Desenvolupament de mètodes químics apropiats
  • Índexs de biomonitorització ambiental, toxicitat i modelització toxicocinètica
  • Tècniques de reparació amb èmfasis en solucions basades en la naturalesa
  • Monitorització
  • Tractaments de residus

Els interessats han d’omplir el següent formulari: https://drive.google.com/file/d/1g4NOYRvdeI7GT9iedodMsaGHfRa_yhiI/view i fer-lo arribar a

Daniela Meilmann  DHVMED - danielame@dhvmed.com

Pavlos Tyrologou  CERTH - tyrologou@certh.gr