Investiga

La convocatòria 2021 de la xarxa CHIST-ERA se centrarà en els següents tòpics:

• Sistemes nano-opto-electromecànics per a les TIC (NOEMS)
  • Fonaments per a les estratègies de detecció i mitigació de comportaments inadequats en xarxes socials i suports en línea (OSNEM)

La descripció dels tòpics està en fase d’esborrany. Les descripcions finals es publicaran després de la conferència CHIST-ERA 2021, que tindrà lloc la setmana del 24 de maig.

La participació d’entitats espanyoles estarà finançada per la Agencia Española de la Investigación.

La xarxa ERA-NET CHIST-ERA European Coordinated Research on Long-term Challenges in Information and Communication Sciences & Technologies és una iniciativa cofinançada entre la Comissió Europea, mitjançant el programa H2020, i diferents agències nacionals de finançament de la R+I amb l’objectiu de coordinar la recerca europea en tecnologies futures i emergents de la informació i la comunicació.