Investiga

Webminar: Nova convocatòria Proyectos de I+D+i en Líneas Estratégicas 2021

L'Agencia Estatal de Investigación organitza un webinari per la presentació i descripció dels aspectes generals de la nova convocatòria de ajudes per "Proyectos de I+D+i en Líneas Estratégicas 2021"

El pròxim 25 de febrer de 2021 a les 12:00h es realitzarà la presentació de “Proyectos de I+D+i en Líneas Estratégicas 2021” per la plataforma ZOOM (fins 1000 participants) aquest enllaç.

Proyectos en líneas estratégicas (possible obertura Abril): Substitueix la convocatòria "Retos Colaboración"

Està previst que aquesta convocatòria es publiqui anualment (en 2021, 2022 i 2023), amb un pressupost de 35 M € en subvencions per a investigadors públics i altres 35 M € en préstecs per a empreses. Aquests projectes, de tres anys de duració.

Serà necessari compondre un equip d'investigació amb col·laboració público-privada. La sol·licitud serà similar al dels projectes de Retos Col·laboració, encara que la participació empresarial serà menor (a partir d’un 10% del pressupost total finançable del projecte). Aviat es publicarà un llistat

amb la vintena de temes d'investigació que figuraran en la convocatòria de 2021. S'espera financer uns 40-50 projectes en total, que seran compatibles amb altres convocatòries de la AEI.