Investiga

Fundación Lilly – Premios de Invetigación Biomédica

La FUNDACIÓN LILLY convoca els Premis Fundación Lilly d’Investigación Biomèdica Preclínica i Clínica 2021, per a investigadors que hagin contribuït de forma significativa al desenvolupament de la biomedicina i les ciències de la salut a Espanya, i mantinguin una activitat de reconegut nivell científic

Es premien dues categories i els projectes d’investigació en:

• Investigació en l’àmbit preclínic
  • Investigació en l’àmbit clínic

El premi a la Investigació en l’àmbit preclínic 2021 serà per a investigadors que desenvolupin una tasca d’investigació bàsica orientada a la obtenció de coneixement amb aplicació clínica.

El premi a la Investigació en l’àmbit clínic 2021 serà per a investigadors que desenvolupin la seva tasca investigadora sobre humans

Candidatures

Les persones candidates han de complir els següents requisits:

• Desenvolupar la tasca investigadora en centres públics o privats ubicats a Espanya
  • Els candidats als premis han de ser proposats per persones o institucions de l’àmbit científic biomèdic o de les Ciències de la Salud, o pels membres del Consell Científic Assessor de la FUNDACIÓN LILLY

Presentació de candidatures

Totes les propostes hauran d’adjuntar:

• Carta de proposta dirigida al director de la Fundación Lilly, firmada por el proponent.
  • Formulari amb una breu exposició de motius, que avalen la presentació del candidat.
  • Formulari de CV del candidat presentat
  • S’inclouran 5 articles seleccionats en format PDF i aniran numerats al mateix ordre amb el que s’hauran prioritzat a l’apartat 4 del CV.

Data límit presentació de candidatures: 17/02/2021

Dotació:

• 40.000 € bruts per categoria

Consulteu les bases de la convocatòria la a la plana web de la Fundación Lilly

Via de contacte: fl@fundacionlilly.com

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Recerca (jordi.tubert@udg.edu).